Правила доставки

Політика доставки та відвантаження з магазину cnua.com.ua:

Термінологія:
Накладений платіж - це оплата товару в момент його отримання у відділенні або від кур'єра.
ТК - транспортна компанія.
Під ТК "НОВА ПОШТА" мається на увазі транспортна компанія ТОВ “НОВА ПОШТА”

 

Способи та вартість доставки:
 

Доставка кур'єром магазину cnua.com.ua по Києву

Умови доставки:
Вартість доставки: 150 грн.
Термін доставки: 1- 3 робочи дні

Доставку курьєром можна оплатити онлайн або готівкою при отриманні товару.
 

Самовивіз зі складу магазину cnua.com.ua

Ви можете забрати товар за адресою м.Київ, вул. Гмирі, 13, офіс 3, Україна, 02000, вказаною в контактах, заздалегідь оформивши замовлення на сайті cnua.com.ua
 

Умови доставки за адресою кур'єром ТК "Нова пошта"

Доставка здійснюється по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій)
Вартість доставки: від 70 грн.
Термін доставки: 1-5 робочих днів 

Вартість доставки однієї одиниці товару залежить від ваги, габаритних розмірів товару, відстані між місцем відправки та доставки, оголошеної вартості, способу доставки, виду оплати (післяплатою або оплата тільки за доставку), способу оплати (готівкою або безготівковим способом), додаткового пакування, платного зберігання, кількості поверхів або з інших причин, зазначених на сайті транспортної компанії.

Умови доставки:

  • Якщо сума замовлення: Понад 50 000 ₴, то оплата готівкою кур'єру неможлива, тому можемо виконати адресну доставку після повної оплати вартості замовлення безготівковим розрахунком.
  • Якщо сума замовлення: Понад 5 000 ₴ і оплачується готівкою при отриманні - потрібно показати паспорт або інший документ, що засвідчує особу, яка отримує замовлення, і його ксерокопію; якщо копії немає - кур'єр зробить фото документа.
  • Якщо сума замовлення: До 15 000 ₴, можна оплатити в мобільному додатку без пред'явлення документів.
  • Будь-яку суму можна оплатити у відділенні Нової пошти з пред'явленням паспорта або іншого документа, що засвідчує особу одержувача.

    Умови та порядок отримання замовлення:
  • У будні дні - до 21:00, у вихідні - за графіком, з правилами можна ознайомитися тут.
  • Кур'єр піднімає товар на поверх, якщо вага товару менше 100 кг і габарити до 150х185х170 см.
  • Правильно вказана інформація про поверховість і наявність ліфта.
  • В інших випадках - до під'їзду/парадної без підняття на поверх.

Це важливо!

  • Кур'єр не вносить товар у квартиру і не встановлює його на потрібне місце.
  • Отримайте примірник накладної про надання послуг.
     

Умови доставки у відділення ТК "НОВА ПОШТА"

Доставка здійснюється по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій)
Вартість доставки: від 70 грн.
Термін доставки: 1-5 робочих днів 

Вартість доставки однієї одиниці товару залежить від ваги, габаритних розмірів товару, відстані між місцем відправки та доставки, оголошеної вартості, способу доставки, виду оплати (післяплатою або оплата тільки за доставку), способу оплати (готівкою або безготівковим способом), додатковим пакуванням, платним зберіганням або з інших причин, зазначених на сайті транспортної компанії.

Умови доставки:

  • Коли замовлення надійде до вашого населеного пункту, вам надійде повідомлення про надходження замовлення.
  • Замовлення зберігається у відділенні ТК "НОВА ПОШТА" протягом 5 днів. Якщо термін зберігання добігає кінця і ви не отримуєте замовлення - воно повертається до продавця.
  • Максимальна сума оплати готівкою - 49 999грн.
  • Отримати замовлення можете в будь-який час після отримання SMS про прибуття посилки. 
     

Умови доставки в поштомат ТК "НОВА ПОШТА"

Доставка здійснюється по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій)
Вартість доставки: від 60 грн.
Термін доставки: 1-5 робочих днів

Вартість доставки однієї одиниці товару залежить від ваги, габаритних розмірів товару, відстані між місцем відправки та доставки, оголошеної вартості, способу доставки, виду оплати (післяплатою або оплата тільки за доставку), способу оплати (готівкою або безготівковим способом), додаткового пакування, платного зберігання або з інших причин, зазначених на сайті транспортної компанії.

Умови доставки:

  • Коли замовлення надійде до вашого населеного пункту, вам надійде повідомлення про надходження замовлення.
  • Замовлення зберігається в поштаматі ТК "НОВА ПОШТА" протягом 3 календарних днів. Якщо ви не встигнете забрати своє замовлення, товар буде переміщено до найближчого відділення і тільки після цього товар повернеться до продавця.
  • У поштомат доставляємо будь-який товар вартістю до 10 000 грн, вагою до 20 кг та/або об'ємом до 40х60х30 см.
  • У поштоматах можна отримати тільки повністю передплачені замовлення.
  • Отримати замовлення можна в будь-який час після отримання SMS про прибуття посилки. Але перевіряйте (графік роботи поштоматів). Якщо на момент видачі поштомат не працює - зверніться до контакт-центру "Нової Пошти"
  • Якщо трапилася нестандартна ситуація: не відкривається комірка, забули/загубили код відкриття, не встигли забрати протягом 3-х днів тощо. - також звертайтеся до контакт-центру "Нової Пошти" за номером 0 800 500 609. Дзвінки за тарифами Вашого оператора.

Увага!

Замовлення відправляється, якщо замовлення було оформлено до 15:00

Надання послуги доставки починається з моменту відправлення товару. Якщо ви скасували замовлення після відправлення товару, не прийшли за ним, відмовилися або повернули отриманий товар продавцю, плата за доставку не повертається.

Після здійснення замовлення адміністрація сайту cnua.com.ua відправлює повідомлення з номером відправки та номером товарно транспортної накладної для відстежування замовлення онлайн.

Комісію за переказ коштів утримує фінансова компанія, що забезпечує грошові перекази у відповідній службі доставки. Адміністрація сайту cnua.com.ua не отримує і не повертають комісію за переказ коштів.

За зберігання понад встановлений строк служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.

 

Отримання та огляд замовлення

  • Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу.
  • Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення.

При отриманні замовлення ви маєте право і зобов'язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовленню. У тому числі якщо доставку здійснює кур'єр.

На що звернути особливу увагу:

  • Одяг, взуття, аксесуари - перевірити відсутність затяжок, порізів, розривів, пошкоджень замків, блискавок, втрату ґудзиків, наявність слідів носіння;
  • Товар з позначкою "крихке" (посуд, скло, продукти в скляній тарі) - перевірити на цілісність, відсутність сколів, тріщин тощо;
  • Товари з категорії електроніка та побутова техніка - перевірити комплектацію;
  • Косметика та продукти харчування - необхідно оглянути цілісність упаковки та термін придатності;
  • Врахувати, що деякі категорії товару не підлягають поверненню: товари для новонароджених, постільна та спідня білизна тощо. (детальніше зазначено в розділі "повернення та обмін");
  • У разі виявлення пошкодження товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення необхідно відмовитися від його отримання, вказавши в заяві про повернення причину відмови дефект (за наявності дефектів).
  • Якщо ви не перевірили товар у відділенні або присутності кур'єра при отриманні та надалі вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження та дефекти*, неповну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, щодо яких неможливо встановити причину та момент виникнення, у прийнятті повернення товару може бути відмовлено.
  • Розбите скло, відколи, тріщини, подряпини, зламана застібка, затягування, порізи, розриви, пошкоджені замки або блискавки, відсутність ґудзиків, плями, наявність слідів шкарпетки - також належить до зовнішніх ушкоджень і дефектів.
  • Служба доставки не здійснює підключення, інструктаж, установку або налаштування техніки, що доставляється.
  • Не рекомендується проводити тестове вмикання електроприладів відразу після доставки. Зачекайте кілька годин, щоб не пошкодити техніку.
  • Перевірка комплектації та наявність зовнішніх дефектів у виробі проводиться покупцем у присутності представника кур'єрської служби.
  • Комплектація товару визначається його описом або керівництвом з експлуатації. Підтвердженням відсутності претензій до зовнішнього вигляду і якості товару є підпис покупця в документах про оплату.
  • У разі купівлі декількох продуктів ціна доставки перераховується.
  • При виборі оплати готівкою ви не платите додатково за переказ коштів.
  • Усі ціни вказані на сайті з урахуванням ПДВ.
  • Вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора.
  • У разі виникнення питань при прийнятті та поверненні товару, рекомендуємо зв'язатися з продавцем, зазначеним у розділі "контакти".

     

При отриманні замовлення у відділенні ТК "НОВА ПОШТА" або від кур'єра ТК "НОВА ПОШТА" потрібно:

  • Вказати номер товарно транспотрної накладної або телефон отримувача.
  • Пред'явити документ, що засвідчує особу (для всіх замовлень від 15 000 ₴ обов'язково потрібна копія документа, що засвідчує особу, відповідно до Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового ураження").


Відстежіти замовлення

Відстежіти своє замовлення якщо ви обралі для доставки ТК "НОВА ПОШТА" можете на офіційному сайті за посиланням: https://tracking.novaposhta.ua/#/uk