Повернення та обмін товару

У нас діє 14-денна політика повернення, що означає, що у вас є 14 днів після отримання товару, щоб подати запит на повернення.

Щоб отримати право на повернення, товар повинен бути в тому ж стані, в якому ви його отримали, не ношений і не використаний, з бирками і в оригінальній упаковці. Вам також знадобиться чек або підтвердження покупки.

Щоб почати повернення, ви можете зв'язатися з нами за адресою support@cnua.com.ua або заповніть форму нижче на цій сторінці.

Зверніть увагу, що повернення потрібно надсилати на наступну адресу:
Нова пошта, м.Київ, 176 відділення. Отримувач: Солак Марія, +38 (093) 855 67 36

Якщо ваше повернення буде прийнято, ми надішлемо вам етикетку для зворотної доставки, а також інструкції про те, як і куди відправити посилку. Товари, надіслані нам без попереднього запиту на повернення, не будуть прийняті.

Ви завжди можете зв'язатися з нами з будь-яким питанням щодо повернення за адресою support@cnua.com.ua

Обмін товару

Найшвидший спосіб гарантувати, що ви отримаєте те, що хочете, - це повернути товар, а після того, як повернення буде прийнято, зробити окрему покупку для нового товару.

Ви маєте право скасувати або повернути замовлення протягом 14 днів з будь-якої причини і без пояснення причин. Як зазначено вище, товар повинен бути в тому ж стані, в якому ви його отримали, не ношений і не використаний, з бирками і в оригінальній упаковці. Вам також знадобиться чек або підтвердження покупки.

Повернення коштів

Ми повідомимо вас, як тільки отримаємо та перевіримо ваше повернення, і дамо вам знати, чи було схвалено відшкодування чи ні. Якщо відшкодування буде схвалено, ви отримаєте автоматичне відшкодування на ваш початковий спосіб оплати протягом 10 робочих днів. Будь ласка, пам'ятайте, що ваш банк або компанія, що обслуговує кредитну картку, також може витратити деякий час на обробку та відправку відшкодування.

Якщо з моменту схвалення вашого повернення пройшло більше 15 робочих днів, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою support@cnua.com.ua

Пошкодження та проблеми

Будь ласка, перевірте своє замовлення при отриманні і негайно зв'яжіться з нами, якщо товар несправний, пошкоджений або якщо ви отримали не той товар, щоб ми могли оцінити проблему і виправити її.

Винятки / товари, що не підлягають поверненню

Певні типи товарів не підлягають поверненню, наприклад, товари, що швидко псуються (наприклад, продукти харчування, квіти або рослини), товари на замовлення (наприклад, спеціальні замовлення або персоналізовані товари), а також товари особистої гігієни (наприклад, косметичні засоби). Ми також не приймаємо повернення небезпечних матеріалів, легкозаймистих рідин і газів. Будь ласка, зв'яжіться з нами, якщо у вас є питання або сумніви щодо вашого конкретного товару. На жаль, ми не приймаємо повернення на товари, що розпродуються, та подарункові картки.